Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Αποτρίχωση: ποιες μεθόδους έχω δοκιμάσει, ποιες προτιμώ + extra tips για να κάνετε πιο εύκολη τη διαδικασία







Αποτρίχωση. Μια επίπονη, αλλά άκρως απαραίτητη διαδικασία που όλες οι γυναίκες -και τελευταία και πολλοί άντρες- ακολουθούμε, ώστε να μπορούμε υπερήφανα να "εκθέτουμε" δημοσίως το δέρμα μας, απαλλαγμένο από τη δυσάρεστη τριχοφυΐα ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Ως άνθρωπος που πραγματικά απεχθάνεται τις τρίχες, έχω δοκιμάσει αρκετές μεθόδους, μέχρις ότου καταλήξω σε αυτές που μου ταίριαξαν και εξυπηρετούν τις ανάγκες μου, χωρίς αυτό να σημαίνει πως σταματά η διαδικασία διερεύνησης νέων μεθόδων. Σ'αυτό το σημείο να σημειώσω πως σκοπός αυτής της ανάρτησης δεν είναι να σας ενημερώσω για το τι είναι η κάθε μέθοδος και πως πραγματοποιείται η κάθε διαδικασία, αλλά να σας πως τις δικές μου εντυπώσεις και εμπειρίες. Ωστόσο, για όσες από εσάς θέλουν επιπλέον πληροφορίες, μπορούν να μου αφήσουν σχόλιο και με μεγάλη μου χαρά θα κάνω αντίστοιχο post. Πάμε τώρα να μοιραστώ μαζί σας τη γνώμη μου για κάθε μια από τις μεθόδους που χρησιμοποίησα, τις εντυπώσεις που μου άφησαν, αλλά και κάποιες συμβουλές, που με βοηθούν να έχω καλύτερα αποτελέσματα.




Ζεστό κερί

Μια μέθοδος που έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς σε πόδια και μπικίνι, αλλά και πρόσωπο. Η διαδικασία για μένα είναι αρκετά χρονοβόρα, ενώ μείον βρίσκω και το γεγονός πως για τους περισσότερους τύπους κεριών που κυκλοφορούν στην αγορά χρειάζονται ταινίες αποτρίχωσης, κάτι που για μένα σημαίνει έξτρα χρήματα, χρόνο και κόπο. Δε μου ταίριαξε ως μέθοδος σε πόδια και μπικίνι, καθώς χρειάζομαι αρκετές επαναλήψεις, καθώς οι τρίχες μου "αντιστέκονται αρκετά", ενώ αρκετές σπάνε κατά το τράβηγμα της ταινίας, με αποτέλεσμα να βγαίνουν αμέσως. Ωστόσο, αφήνει το δέρμα μαλακό και το αποτέλεσμα διαρκεί αρκετά. Μεγάλο μείον, επίσης, είναι και το γεγονός πως οι τρίχες πρέπει να έχουν μεγάλο μήκος για να τις πιάσει το κερί. Όσον αφορά το πρόσωπο, όμως, τα πράγματα αλλάζουν, καθώς είναι η αγαπημένη μου μέθοδος. Δεν προκαλεί ερεθισμούς, το αποτέλεσμα σε μένα διαρκεί 7-10 μέρες και μετά από χρόνια εξάσκησης η όλη διαδικασία δε μου παίρνει παραπάνω από 10 λεπτά. Χρησιμοποιώ πάντα κερί που ξεκολλάει μόνο του από το δέρμα μόλις κρυώσει, χωρίς χρήση ταινιών. 

extra tips:
  • αγαπημένες μου επιλογές είναι το ζεστό κερί της Simoun και της Karaver
  • πριν την αποτρίχωση, περάστε το δέρμα με οινόπνευμα, ώστε να είναι απαλλαγμένο με οινόπνευμα
  • μετά την αποτρίχωση ένα πέρασμα με παγάκι θα καταπραΰνει την περιοχή και θα μειώσει την ερυθρότητα
  • χρησιμοποιείστε πάντα στο τέλος μια ενυδατική κρέμα, όπως η κλασική Bepanthol που ηρεμεί το δέρμα και προλαβαίνει μικροερεθισμούς



Ταινίες κρύου κεριού




Πρόκειται για μια από τις πρώτες μεθόδους που χρησιμοποίησα και τη δοκίμασα, επίσης, σε πόδια, μπικίνι και πρόσωπο. Τη βρίσκω αρκετά ικανοποιητική για το σώμα, μιας και δεν απαιτεί ιδιαίτερα πολύ χρόνο, δίνει ικανοποιητικό αποτέλεσμα και έχει καλή διάρκεια. Μόνο μείον είναι πως προσωπικά χρειαζόμουν πολλές ταινίες, ειδικά για τα πόδια με αποτέλεσμα να χρειάζομαι πάνω από ένα πακέτο για κάθε χρήση. Παρόλα αυτά, την προτιμούσα ως μέθοδο για τα χέρια για αρκετό διάστημα. Δε θα τη συνιστούσα για το πρόσωπο, μιας και η επανάληψη μπορεί να οδηγήσει σε εγκαύματα, κάτι που έχω πάθει πριν χρόνια στο άνω χείλος και έκτοτε δεν τις ξαναχρησιμοποίησα στο πρόσωπο.

extra tip: 

  • αγαπημένες μου επιλογή είναι οι ταινίες κρύου κεριού Veet - Suprem Essence με υπέροχο άρωμα τριαντάφυλλο



Κρέμες αποτρίχωσης



Μια μέθοδος που δε συμπαθώ ιδιαίτερα και δε θα τη συνιστούσα για κανένα σημείο του δέρματος. Η όλη διαδικασία δεν είναι εύκολη, μιας και θα πρέπει να περιμένετε αρκετά λεπτά με το προϊόν πάνω σας χωρίς να μπορείτε να κάνετε απολύτως τίποτα, μυρίζουν πολύ δυσάρεστα και το αποτέλεσμα κρατάει όσο και το αποτέλεσμα που δίνει το ξυραφάκι, χωρίς όμως να δίνει το τόσο λείο αποτέλεσμα στο δέρμα. Την έχω δοκιμάσει σε πόδια, μπικίνι και πρόσωπο και για μένα ήταν fail επιλογή σε όλα τα σημεία.




Αποτριχωτική μηχανή


Philips - Satinelle

Ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει για αποτρίχωση στα χέρια. Αγαπώ το λείο αποτέλεσμα που δίνει, τη μεγάλη διάρκεια που φτάνει έως τις 3 εβδομάδες, αλλά και το ότι ως μέθοδος δεν απαιτεί έξτρα σύνεργα, υλικά κ.λπ. Για τα πόδια δεν την προτιμώ, καθώς δεν αντέχω τον πόνο, μου παίρνει υπερβολικά πολύ χρόνο η όλη διαδικασία και το αποτέλεσμα δε μου διαρκεί όσο θα ήθελα, ώστε να με αποζημιώσει.

extra tips:

  • σε όποια σημεία χρησιμοποιείτε αποτριχωτική μηχανή, μην εναλάσσετε άλλες μεθόδους, καθώς σκληραίνει η υφή και η ποιότητα της τρίχας, με αποτέλεσμα η επόμενη αποτρίχωση με τη μηχανή να είναι πιο επίπονη
  • προσπαθείστε να κάνετε κινήσεις όσο πιο κάθετες στο δέρμα γίνεται και ασκώντας όση πίεση σας είναι ανεκτή, ώστε το αποτέλεσμα να είναι καλύτερο και η διαδικασία λιγότερο επίπονη
  • η δική μου αποτριχωτική μηχανή είναι η Satinelle της Philips, οικονομική επιλογή που δίνει πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα



Χαλάουα 


Μια μέθοδος με την οποία έχω σχέση αγάπης-μίσους. Αγαπώ το άψογο αποτέλεσμα που δίνει, το πόσο απαλό αφήνει το δέρμα, αλλά και τη μεγάλη διάρκεια. Όμως, δεν μπορώ με τίποτα να τη χρησιμοποιήσω μόνη μου. Μετά από πολλές -άκρως αποτυχημένες προσπάθειες- κατέληξα στο ό,τι είμαι καταδικασμένη να απολαμβάνω τα οφέλη της μόνο από κάποια ειδικό ή με τη βοήθεια μιας φίλης.



extra tips:

  • είναι η καλύτερη επιλογή για όσες θέλετε να αποφύγετε εντελώς χημικές ουσίες, καθώς αποτελείται μόνο από νερό, λεμόνι και ζάχαρη
  • είναι η πιο οικονομική μέθοδος που θα βρείτε στην αγορά
  • εάν τη δοκιμάζετε καλοκαίρι και λόγω θερμοκρασίας λιώνει στα χέρια σας μετά από λίγη χρήση, χωρίστε το μείγμα στα δύο και βάλτε το ένα μέρος στο ψυγείο, έτσι ώστε μόλις αρχίζει να λιώνει αυτό που χρησιμοποιείτε, να το εναλάσσετε με το άλλο
  • μπορείτε να παρασκευάσετε τη δική σας χαλάουα με πολύ απλά υλικά στο σπίτι μόνες σας, ακολουθώντας τη συνταγή που θα βρείτε εδώ.



Γάντι αποτρίχωσης




Με δυσκολία ενέταξα τη συγκεκριμένη μέθοδο στις μεθόδους αποτρίχωσης, καθώς για μένα απλώς ΔΕΝ κάνει αποτρίχωση. Όσο και αν προσπάθησα, σε μένα δε δούλεψαν τα συγκεκριμένα γάντια, ενώ από την τριβή, ερέθισαν και το δέρμα μου. Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τον λόγο, μιας και έχω καστανές τρίχες και όχι χοντρές, ώστε να  δυσκολέψουν τόσο πολύ το έργο. Πεταμένα λεφτά, λοιπόν, για μένα και δεν είναι και λίγα...






Αποτρίχωση με κλωστή

Μια μέθοδος που έρχεται από τα βάθη του χρόνο, για να επιβεβαιώσει την αντίληψη που θέλει τις παραδοσιακές συνταγές ομορφιάς να κάνουν καλύτερη δουλειά από πολλά προϊόντα του εμπορίου. Χρησιμοποιείται κυρίως στο πρόσωπο και είναι ιδανική επιλογή για πρόσωπο και φρύδια. Είναι σχετικά επίπονη, αλλά μας αποζημιώνει καθώς δε χρησιμοποιούνται καθόλου χημικές ουσίες, δεν ερεθίζεται το δέρμα, ενώ μπορεί να απομακρυνθεί και η πιο μικρή τριχούλα που δεν είναι ορατή με γυμνό μάτι.

extra tip:

  • εάν δεν μπορείτε να βρείτε κάποια ειδικό που να εφαρμόζει τη συγκεκριμένη μέθοδο ή δεν είστε διατεθειμένη να πληρώσετε γι'αυτή την υπηρεσία, μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα άκρως κατατοπιστικό βίντεο που έχει κάνει η youtuber και beauty blogger, Τάνια εδώ




Ξυραφάκι


Για το τέλος, σας άφησα την κλασική μέθοδο που λίγο πολύ όλες μας έχουμε δοκιμάσει και οι περισσότερες την επιλέγουμε, είτε γιατί πραγματικά την προτιμάμε, είτε γιατί είναι η πιο γρήγορη και εύκολη μέθοδος. Προσωπικά την επιλέγω σε πόδια και μασχάλες μέρα παρά μέρα (χειμώνα και καλοκαίρι, ναι!) και αυτό γιατί το απόλυτα λείο αποτέλεσμα που μου δίνει το ξυραφάκι και τόσο πολύ αγαπώ, δε μου το προσφέρει καμια άλλη μέθοδος, οπότε θυσιάζομαι και το έχω εντάξει στη ρουτίνα του μπάνιου μου.

extra tips:

  • πριν το ξύρισμα μπορείτε να προετοιμάσετε το δέρμα σας κάνοντας ένα απλό scrub, τρίβοντας απλά λίγη ζάχαρη σε βρεγμένο δέρμα
  • επιλέξτε ανάμεσα σε ξυραφάκια με 4 λεπίδες για άψογο εύκολο αποτέλεσμα, σε ξυραφάκια με επιθέματα αλόης, ενυδατικής κρέμας ή άλλων ενυδατικών παραγόντων που περιποιούνται το δέρμα και το αφήνουν πολύ απαλό ή τέλος σε αντρικά ξυραφάκια, τα οποία καθότι απευθύνονται για το πρόσωπο των αντρών, είναι μια πολύ καλή επιλογή για το σώμα μας
  • ένας αφρός ξυρίσματος κάνει την όλη διαδικασία πολύ ευκολότερη, ενώ λειτουργεί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο και ο αντρικός αφρός ξυρίσματος που λίγο πολύ υπάρχει στα περισσότερα σπίτια
  • εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε λίγο conditioner μαλλιών που μαλακώνει κατά πολύ το δέρμα, κάνοντας το ξυραφάκι να γλιστράει στο δέρμα και μειώνοντας έτσι την πιθανότητα να κοπείτε
  • μετά το ξύρισμα απλώστε λίγο baby oil σε βρεγμένο δέρμα και μετά το ντουζ ταμπονάρετε με μια πετσέτα
  • τέλος απλώστε μια πλούσια ενυδατική κρέμα σώματος ή ένα body butter για σούπερ ενυδατικό αποτέλεσμα που θα διαρκέσει έως την επόμενη μέρα! 






Μερικές επιπλέον συμβουλές:

~ Μην εκθέτετε δέρμα που έχετε αποτριχώσει πρόσφατα τον ήλιο, ενώ προσπαθήστε να αποφύγετε και το μπάνιο στη θάλασσα, καθώς ο ήλιος και το αλάτι ερεθίζουν το δέρμα.

~Εάν κάνετε ηλιοθεραπεία, χρησιμοποιήστε πάντα αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας κατά τους σε δέρμα που αποτριχώνετε (κυρίως με μεθόδους που απολεπίζουν παράλληλα το δέρμα, όπως το ξυραφάκι, το κερί ή η χαλάουα κ.λπ.).

~ Ενδιάμεσα στις αποτριχώσεις, μπορείτε να χρησιμοποιείτε μια ξανθιστική κρέμα (σε πρόσωπο και χέρια βοηθάει πραγματικά πολύ), ώστε να μετριάσετε το θέαμα της τριχοφυΐας έως και την επόμενη αποτρίχωση.

~Στην αγορά κυκλοφορούν ειδικές λοσιόν για πριν και μετά την αποτρίχωση, που βοηθούν σημαντικά όσους και όσες έχουν ευαίσθητο δέρμα, ώστε να αποφύγουν μικροερεθιμούς και μικροτραυματισμούς.

~Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιείτε ενδιάμεσα στις αποτριχώσεις και ειδικές λοσιόν που καθυστερούν την εμφάνιση της τριχοφυΐας και την ταχύτητα με την οποία αναπτύσσονται οι τρίχες.



Διαβάστε εδώ και εδώ reviews μου για τα αποτριχωτικά προϊόντα της Karaver, μιας ελληνικής και οικονομικής εταιρίας που διαθέτει μεγάλη γκάμα σε είδη για τις περισσότερες μεθόδους αποτρίχωσης που βρίσκετε εύκολα σε super markets και καταστήματα καλλυντικών.



Θα χαρώ να μάθω ποιες μεθόδους έχετε δοκιμάσει εσείς και ποια είναι η δική σας αγαπημένη!

Σας φιλώ!



19 σχόλια:

  1. αχ πονεμενη ιστοριαα...
    ολο το χρονο ξυριζομουν με ξυραφακι σε ποδια μπικινι μασχαλες κ με αποτριχωτικη συσκευη στα χερια.ειπα τωρα πριν φυγω διακοπες ν κανω και στα ποδια με την αποτριχωτικη μηχανη αλλα ποναωωωω τοσο πολυ.αυτη τη στιγμη βασικα εχω κανει το ενα ποδι με πααααρα πολυ κοπο.το θεμα μου ειναι οτι αν και τις τραβαει απο τη ριζα καποιες δεν τις τραβαει κ δν ειναι τ δερμα λειο. ενω στα χερια μου αφηνει εξαιρετικο αποτελεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή ακολουθώ ακριβώς τα ίδια βήματα κ εγώ, έχω να πω ότι ακριβώς το ίδιο παθαίνω με τη μηχανή... κάποιες τρίχες σπάνε, οπότε ούτε λείο είναι το αποτέλεσμα κ μεγαλώνουν αμέσως, οπότε λέω γιατί να τραβάω τόσο πόνο; Κ γι'αυτό την έχω περιορίσει στα χέρια :/ Εύχομαι με το δεύτερο πόδι να σου βγει πιο εύκολα η όλη διαδικασία!

      xx

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα!
    Η απάντησή μου είναι καμία μέθοδο :D
    Όχι, δε κυκλοφορώ με τη τρίχα της αρκούδας απλά προτιμώ το laser. Είναι η ακριβότερη μέθοδος (αλλά όχι απλησίαστη) και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό. Πραγματικά έχω ησυχάσει με το θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σε φάση που αρχίζω κ ψάχνομαι με το laser, αρχικά για μπικίνι που μας ταλαιπωρεί πολύ εμάς τις γυναίκες, αλλά με μπλοκάρει το ότι ακούω διαρκώς γυναίκες που κάνουν χρόνια κ δεν έχουν ξεμπερδέψει :( Εσένα πόσο κ καιρό σου πήρε για να δεις οριστικά αποτελέσματα;

      Διαγραφή
  3. πολυ χρησιμο ποστ! εγω χρησιμοποιουσα ξυραφακι αλλα πλεον προσπαθω να χρησιμοποιω αποτριχωτικη μηχανη γιατι ειναι πολυ πιο βολικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να σε βολέψει η αποτριχωτική κ να βρεις την ιδανική μέθοδο για σένα :)

      xx

      Διαγραφή
  4. Κατατοπιστικό post :)
    Η αλήθεια είναι ότι η αποτ. μηχανή όντως παίρνει πολύ ώρα (ειδικά για τα πόδια) αλλά έχει πολύ καλό αποτέλεσμα.. Δεν έχω δοκιμάσει κερί γιατί δε μπορώ τον πόνο (με την μηχανή νιώθω ελαφρά τσιμπήματα να φανταστείς) αλλά και το ξυραφάκι δεν είναι η τέλεια επιλογή για μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Εμένα η αποτριχωτική στα πόδια σε με βολεύει, παρότι θα ήθελα πολύ να έβρισκα τη λύση σ'αυτή :/ Είσαι τυχερή πάντως που δε σε πονάει ιδιαίτερα! Όσο για το ξυραφάκι, είναι λύση ανάγκης.

      xx

      Διαγραφή
  5. αχ πονεμενη ιστορια κυριολεκτικα και μεταφορικα... εγω θα ηθελα να σας ρωτησω αν οταν κανετε αποτριχωση με μηχανη σας μεγαλωνουν τριχες μετα λιιιγο κατω απο την επιφανεια του δερματος ... εγω λατρευω την μηχανη αλλα αυτο το πραγμα ουτε με απολεπιση δεν εξαλειφεται οποτε μετα πρεπει να περασω και τσιμπιδακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει απόλυτο δίκιο! Αυτό με τις τρίχες το παθαίνω με το κερί κάποιες φορές, οπότε καταλαβαίνω πόσο δυσάρεστο είναι :/ Πάντως είναι καλό να αποφεύγουμε όποιες μεθόδους μας προκαλούν το φαινόμενο που περιγράφεις, γιατί από τρίχα που γυρίζει μέσα στο δέρμα μπορούμε να πάθουμε σοβαρότατες μολύνσεις. Ελπίζω να βρεις την ιδανική μέθοδο για σένα :)

      xx

      Διαγραφή
    2. ευτυχως δεν γυριζουν προς τα μεσα απλα μεγαλωνουν στην επιφανεια .... ουτε και συ εχεις λυση δλδ ...δεν το κανουν παντα μονο μερικες φορες και σε σημεια οπως ακριβως κατω απο το γονατο ... μου εχουν πει οτι η απολεπιση βοηθαει ... σκεφτομαι να δοκιμασω και γαντι απολεπισης γτ τα σκραμπ δεν κανανε και τπτ φοβερο !!! ευχαριστω για την απαντηση :)

      Διαγραφή
  6. Καλά το γάντι για αποτρίχωση είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά! Δεν κάνει τίποτα απολύτως! Κι εγώ την ίδια μηχανή έχω για αποτρίχωση όμως τη χρησιμοποιώ σε όλο το πόδι και είμαι πολύ ευχαριστημένη! Καθυστερούν να βγουν και κάθε φορά πονάω και πολύ λιγότερο! Αλλά στα χέρια δεν την έχω δοκιμάσει! Παρεπιμπτόντως κι εγώ το ίδιο βιντεάκι είδα και έμαθα να κάνω μόνη αποτρίχωση στο πρόσωπο με κλωστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αυτό το γάντι, πλήρης αποτυχία... απορώ που κυκλοφορεί ακόμα :P Η μηχανή σωτήρια, αν σε βολέψει σε κάποιο σημείο, δεν το συζητάμε. Όσο για το βιντεάκι της Τάνιας, απίστευτα αναλυτικό! Νά 'ναι καλά η κοπέλα!

      xx

      Διαγραφή
  7. Το ιδιο πιστευα και εγω για το γαντι αλλα τελικα δουλευει, αρκει να ξερεις να το χρησιμοποιησεις..πρεπει να κρατας την περιοχη τεντωμενη και ειναι κυριως για πιο μεγαλες και μαλακες τριχες πχ χεριων...σε κοντες ειναι δυσκολο να πετυχεις αποτελεσμα. Κατα τα αλλα δουλευει αψογα, και κυριως ειναι ανωδυνο..Δοκιμαστε το σε μακρυες μαλακες τριχες, αρκει να εχετε το δερμα καλα τεντωμενο, δουλευωντας το με κυκλικες κινησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε ρωτήσω κάτι ποσο διαρκεί η αποτρίχωση με το γάντι;;;

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συγνωμη να ρωτησω η αποτριχωτικη μηχανη κανει θορυβο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αποτριχωτικη μηχανη ποναει τρελλα .τι την θες ?σου ερχεται αναγουλα .Αποτριχωτικο γαντι ειχα δοκιμασει μια φορα στην εκθεση και πιστευω ειχε κανει κατι, το μετανοιωσα που δεν το αγορασα..τωρα ψαχνω για καποια αλλη μαρκα με τετοιο γαντι τσεπης εκτος απο αυτη που μου ειπατε οτι δεν κανει τιποτα ..Αν βρω κατι καλο θα σας πω..

      Διαγραφή
  10. Τις αποτριχωτικές ταινίες σώματος που τις βρίσκεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή