Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Προϊόντα που με απογοήτευσαν







Η καλή έρευνα αγοράς είναι μια απαραίτητη διαδικασία, στην οποία πρέπει να μπαίνουμε πριν ξεχυθούμε στα μαγαζιά, ώστε να αποφεύγουμε τις αποτυχημένες αγορές. Thanks God, υπάρχουν τα blog posts και τα βίντεο με reviews πολλών προϊόντων, προλαβαίνοντας αρκετές άσκοπες ή και κακές αγορές, αλλά όλες πριν μάθουμε, πάθαμε! Ας δούμε μερικά από τα δικά μου "ατοπήματα":



Essence - My Base (Skin Perfection)




Βάση για το foundation. Έχει ένα αρκετά σκούρο πορτοκαλί χρώμα (υποτίθεται στην απόχρωση solmon, για να αποχρωματίζει ατέλειες), που σκουραίνει πολύ τη βάση σας, χωρίς να προσφέρει καμία παράταση στη διάρκεια του μακιγιάζ ή ματ όψη, ώστε να στρώσει το foundation καλύτερα. Επίσης, η αντλία του δε λειτουργεί καλά, με αποτέλεσμα να πετάγεται απότομα μεγάλη ποσότητα προϊόντος προς όλες τις κατευθύνσεις, ενώ για τα δεδομένα της Essence είναι ακριβή, μιας και κάνει γύρω στα 5 ευρώ περιέχοντας μόνο 20 ml. Μετάνιωσα που δεν αγόρασα την άλλη εκδοχή σε ροζ χρώμα, που δίνει λάμψη και για την οποία είχα ακούσει αρκετά θετικά σχόλια.




Perky - Αποσμητική κρέμα "marine brise"


Πρόκειται για μια αλοιφή που χρησιμοποιείται μετά το μπάνιο σε στεγνό δέρμα, προσφέροντας αποσμητική δράση που διαρκεί για 3 περίπου ημέρες. Σε εμένα δε διαρκεί ούτε 3 περίπου ώρες! Ενώ μυρίζει όμορφα και είναι καλής φιλοσοφίας, αφού δεν περιέχει αλουμίνιο και parabens, δεν έχει καμία χρησιμότητα για μένα.



Pom Pon - μαντηλάκια ντεμακιγιάζ ματιών


Τα συγκεκριμένα μαντηλάκια σας τα είχα δείξει και στο τελευταίο post με αγορές που ανέβασα, που μπορείτε να το βρείτε εδώ. Περιέχουν εκχύλισμα αμυγδαλέλαιου, υπόσχονται εντατική ενυδάτωση και είναι δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένα. Βρίσκω ότι δεν είναι αρκετά υγρά και χρειάζεται αρκετό τρίψιμο, ώστε να απομακρύνουν το μακιγιάζ, γεγονός απαγορευτικό για την περιοχή των ματιών. Για την αφαίρεση της μάσκαρα ούτε λόγος. Επίσης, δε μου άρεσε καθόλου και το άρωμά τους.


Avon - Sun+ αντηλιακή λοσιόν με SPF 30


Περιέχει μεταλλικά αντηλιακή στοιχεία και είναι κατάλληλη και για ευαίσθητες επιδερμίδες. Μου άρεσε το ότι έχει ένα ήπιο άρωμα, χωρίς την κλασική μυρωδιά αντηλιακού, όμως μετά από χρήση 3-4 ημερών εμφανίστηκαν σε όλο μου το σώμα πολύ μικρά σπιθουράκια στο χρώμα του δέρματος, τα οποία και υποχώρησαν, αφότου σταμάτησα τη χρήση του. Υποθέτω, λοιπόν, πως οφείλονταν σ'αυτό το προϊόν, κάτι που θα με κάνει σίγουρα να μην το αγοράσω ξανά.


Και ας περάσουμε στα επόμενα προϊόντα που ανήκουν στον τομέα της αποτρίχωσης. Έχω πειραματιστεί σχεδόν με όλες τις μεθόδους και αρκετές από αυτές με απογοήτευσαν:



Veet - Ζεστό κερί Institut


Δοχείο ζεστού κεριού για χρήση με ταινίες. Η σύνθεσή του με φυσικά συστατικά περιέχει χαλαρωτικά αιθέρια έλαια και ξεπλένεται με νερό. Στη συσκευασία περιέχεται μια αρκετά χρηστική σπάτουλα με ένδειξη για την κατάλληλη θερμοκρασία του κεριού. Σε γενικές γραμμές είναι ένα αποτελεσματικό προϊόν, αλλά χρειάζονται 3 επαναλήψεις, ώστε να αποτριχωθεί πλήρως κάθε σημείο, κάτι που κάνει χρονοβόρα και κουραστική την εφαρμογή του. Τέλος, έχει αρκετά έντονη οσμή και είναι αρκετά ακριβό.



Veet - Ζεστό κερί για το πρόσωπο



Έρχεται σε ένα κιτ με ταινίες, ειδικό ξύλινο εργαλείο για την εφαρμογή και αναλυτικές οδηγίες. Είναι αρκετά εύχρηστο, αλλά χρειάζεται, επίσης, 2-3 επαναλήψεις σε κάθε σημείο, με αποτέλεσμα να προκαλεί ένα έντονο κοκκίνισμα και ξηροδερμία στην περιοχή.



Veet - Αποτριχωτική κρέμα για το ντουζ



Τελευταίο προϊόν από τη Veet (χωρίς να έχω απολύτως τίποτα με την εταιρία, μιας και άλλα προϊόντα της μου αρέσουν αρκετά) είναι μια κρέμα, η οποία δρα ακόμα και κατά το ντουζ σε βρεγμένο δέρμα. Περιέχει γάλα γιασεμιού και λωτού και πρέπει να μείνει 1 λεπτό στο δέρμα πριν μπείτε στο ντουζ. Αρκετά καλή η λογική της, αλλά πρακτικά το αποτέλεσμα δεν είναι καλό, μιας και το προϊόν φεύγει από το νερό σε αρκετά σημεία, τα οποία και δεν αποτριχώνονται. Ακόμα και σε χρήση χωρίς νερό, όμως (το δοκίμασα και έτσι, ώστε να σιγουρευτώ για το αποτέλεσμα), το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό. 

Rapidepi - Αποτριχωτικό γάντι προσώπου



Λειτουργεί κάνοντας μασάζ στην περιοχή που θέλετε να αποτριχώσετε με κυκλικές κινήσεις, αφαιρώντας την τριχοφυΐα. Το πλέον απογοητευτικό προϊόν! Δεν κάνει τίποτα μα τίποτα απολύτως! Όσο μασάζ κι αν κάνω, το μόνο που πετυχαίνω είναι να γδάρω το δέρμα μου χωρίς να φύγει ούτε μία τρίχα από τη θέση της. Πραγματικά, θέλω πολύ να μάθω, αν λειτούργησε σε κάποια από εσάς.


Arco Cosmetici - Olio Dopocera


Λαδάκι για χρήση μετά την αποτρίχωση κατασκευασμένο στην Ιταλία. Έρχεται σε πρακτική μορφή σπρέι και εγώ επέλεξα το άρωμα λευκή σοκολάτα. Θά 'θελα! Το συγκεκριμένο λαδάκι μόνο λευκή σοκολάτα δε μυρίζει, μιας και έχει μια απροσδιόριστη και αρκετά έντονη δυσάρεστη οσμή, γεγονός που με κάνει να μην το έχω χρησιμοποιήσει ούτε μια φορά, μιας και υποψιάζομαι πως η τόσο άσχημη μυρωδιά του ίσως οφείλεται στο ότι είναι χαλασμένο. Τραγική ειρωνεία: η πωλήτρια στα Hondos Center μου το σύστησε για το υπέροχο άρωμά του!


Προσοχή!
Θα ήθελα να διασαφηνίσω πως τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν ανταποκρίθηκαν στις δικές μου ανάγκες, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε θα δουλέψουν και για εσάς. Σκοπός μου δεν είναι να δυσφημίσω κανένα προϊόν ή εταιρία, αλλά να σας μεταφέρω τη δική εμπειρία και άποψη.

Θα χαιρόμουν πολύ να μοιραζόσασταν μαζί μας και τη δική σας άποψη, εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα.
Σας φιλώ!


30 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απ'αυτά, ευτυχώς!! Καλά οι πωλήτριες στο Hondos είναι πονεμένη ιστορία! Εγώ πριν αγοράσω κάτι το ανοίγω και το μυρίζω! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή! :) Κ εγώ το κάνω αυτό κ ας μην επιτρέπεται πάντα :p Αυτό ήταν σφραγισμένο, όμως :(

      xx

      Διαγραφή
    2. Έχω δοκιμάσει άλλες σαχλαμάρες όμως, μην ανησυχείς! Χαχαχα! Μωρέ επιτρέπεται δεν επιτρέπεται εγώ το κάνω! Δε θα πάρω τυχαία κάτι χωρίς να το μυρίσω και τελικά να μη μου αρέσει απ'τη στιγμή που στην Ελλάδα δε μπορείς να επιστρέψεις προϊόντα που δε σου άρεσαν όπως γίνεται στην Αμερική! Καλά ναι με τα σφραγισμένα δε μπορείς να κάνεις τίποτα :/

      Διαγραφή
  2. Δεν είχα ξανακούσει για αποσμητική κρέμα! Ωραίο post btw! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λένε τα καλύτερα γι'αυτές τις κρέμες, αλλά εμένα δε μου έκατσε καλά :/
      Χαιρομαι που σου άρεσε :)

      xx

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω,θα λάβω υπόψιν μου την γνώμη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμ. δν εχω δοκιμάσει κάποιο απο τα προϊόντα αυτά , αλλα θα δώσω μια μικρούλα συμβουλή με βάσει το ποστ σου .( σαν αισθητικός , μην με παρεξηγήσετε δν θέλω να το παίξω έξυπνη ) οταν ενα κερί δν κάνει την δουλειά του απο την πρώτη εφαρμογή κάλο είναι να μην το χρησιμοποιείτε 2-3 φορά διότι διατρέχετε κίνδυνο εκτός την κοκκινίλα και τον ερεθισμό τοπικά να προκαλέσει και έγκαυμα. ελπίζω να μην παρεξηγηθώ.


    xxxx
    Athina by http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ για τη συμβουλή, Αθηνά! :) Έχει απόλυτο δίκιο σ'αυτό! Κ εγώ έτσι την πάτησα κ τώρα το πάθημα έγινε μάθημα :P Καλά έκανες κ μοιράστηκες μαζί μας τη γνώμη σου, γιατί έτσι μαθαίνουμε :)

      xx

      Διαγραφή
  5. και παραλιγο να το παρω αυτο το γαντι..πολυ κριμα γιατι δεν ηταν και φθηνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι το πήρα κ διπλό για τη μαμά μου :P Άσε, από τις πιο αποτυχημένες αγορές :/

      xx

      Διαγραφή
    2. Εγώ το δοκίμασα όντως γδερνεις το πρόσωπο σου και δεν βγαίνουν εύκολα η τρίχες ..και είχα κοντα10ευρω!

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραιο ποστ, δεν εχω δοκιμασει κατι απο αυτα αν και για την base της essence ειχα δει οτι ειναι πολυ πορτοκαλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) Πραγματικά, είναι πολύ δύσκολο το χρώμα της :/

      xx

      Διαγραφή
  7. Δεν έχουμε δοκιμάσει τίποτα από αυτά ευτυχώς! Σωτήριο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγώ τα βρίσκω πολύ βοηθητικά αυτά τα post, γιατί δεν είναι καιροί για περιττά έξοδα :P

      xx

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω δοκιμάσει δυστυχώς κανένα από τα παραπάνω για να συνεισφέρω και εγώ την άποψή μου αλλά νομίζω με έπεισες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι σ'ευχαριστώ :) Τυχερή είσαι που δεν τα δοκίμασες ;)

      xx

      Διαγραφή
  9. δεν εχω δοκιμασει κανενα απο αυτα τα προιοντα αλλα απο οτι φαινεται ουτε προκειται!!!thx για το post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως θα κάνεις καλά :P χιχι
      Νά' σαι καλά, Δέσποινά νου, σ'ευχαριστώ!

      xx

      Διαγραφή
    2. Kαλησπερα σας. Δεν εχω δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω αποτριχωτικα προιοντα παρα μονο το rapidepi το οποιο μου ταιριαξε πολυ κ το βρισκω εξαιρετικο.

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που σου έκατσε καλά, γιατί έχει και ένα κόστος που δεν είναι χαμηλό. Οι ανάγκες της κάθε μιας μας είναι διαφορετικές :)

      xx

      Διαγραφή
  10. Εγώ χρησιμοποίησα το αποτριχωτικό γάντι (για το σώμα όμως) και έχει αποτέλεσμα και επιπλέον κάνει κι απολέπιση. Δυστυχώς όμως εχει μικρότερη διάρκεια κι απο ξυράφι :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που δουλεύει για σένα :) Απ'ότι έμαθα κυκλοφορούν και από άλλες εταιρίες πλέον και σε διαφορετική ποιότητα. Όσον αφορά τη διάρκεια, είναι λογικό, γιατί αφαιρεί την τρίχα από τη επιφάνεια :/

      Διαγραφή
  11. Γεια σας! Ο μπαμπας μου χρησημοποιει perky πολλα χρονια και ειναι πολυ ευχαριστημενος! Λεει οτι διαρκει εως και 5 ημερες! Και εχει τριχες στις μασχαλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που λειτουργεί για τον μπαμπά σου! Οι ανάγκες όλων μας διαφέρουν, γι' αυτό και κυκλοφορεί τόσο μεγάλο πλήθος προϊόντων στην αγορά :)
      Φιλικά
      xxx

      Διαγραφή
  12. Εστω και καθυστερημενα.. Να πω κι εγω για το rapidepi γαντι προσωπου.. Οτι ειναι το μονο που χρησιμοποιω εδω και αρκετα χρονια, και κανει δουλεια. (Προσωπικα μιλαω). Σε σχεση με ολα τα κερια και οτι χρησιμοποιησα στο παρελθον, με αποτυχημενα αποτελεσματα. Δυστυχως δεν το βρισκω στα φαρμακεια, και καθε φορα το κανω παραγγελια απο το ιντερνετ. Να σημειωθει οτι τα ανταλλακτικα του, αν θυμαμαι καλα ειναι 5, δειαρκουν πανω απο 2 χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποσο σου κρατάει η αποτρίχωση αν επιτρέπεται; γιατί εγώ μόλις ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ και θέλω να δω αν θα βολεψει!

      Διαγραφή
  13. Εγώ δοκιμασία το ραπιντεπι κ μου βγήκαν οι τριχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή