Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Review - BB cream Maycheer (ασιατική bb cream)




Γεια σας!

Εδώ και ένα  μήνα περίπου χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη bb cream, που είναι κ η πρώτη ασιατική που δοκιμάζω (μετά από αυτή της garnier που αγαπώ ιδιαίτερα, αλλά και της maybelline, που δεν έκατσε τόσο καλά στο δικό μου δέρμα, για τις οποίες μπορείτε να βρείτε review μου εδώ). Οι ασιατικές bb creams είναι οι πρώτες που δημιουργήθηκαν και αυτές στις οποίες αποδίδονται και θεραπευτικές ιδιότητες, εκτός από καλλυντικές. 

Η συγκεκριμένη, λοιπόν, έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
  • λευκαντικές ιδιότητες
  • SPF 25
  • ενδείκνυται και για δέρματα που εμφανίζουν τις πρώτες ρυτίδες έκφρασης
  • χαρίζει βαθιά ενυδάτωση
  • δίνει κάλυψη
  • είναι 60 ml
Έχοντας χρησιμοποιήσει τη bb cream αυτή για πολλές μέρες και σχεδόν σε καθημερινή βάση έχω να πω ότι μου άρεσε αρκετά (την έχω εντάξει και στα αγαπημένα του μήνα Ιανουαρίου, που μπορείτε να δείτε εδώ). Καταρχήν, είναι η μόνη που είναι ουσιαστικά πολυχρηστικό προϊόν, που αντικαθιστά άνετα ενυδατική, primer και foundation. Είναι αρκετά ενυδατική, έχει μέτρια κάλυψη και είναι αρκετά σταθερή. Προσωπικά, τη βρίσκω κατάλληλη για πρωινή χρήση, ώστε να μας δώσει ένα πιο ανάλαφρο αποτέλεσμα, αλλά και για βραδινή, αφού συνδυασμένη με πούδρα γίνεται απολύτως ματ και αρκετά καλυπτική βάση. Τέλος, δίνει πραγματικά λάμψη στην επιδερμίδα και την κάνει να δείχνει πιο φρέσκια.

Στα μείον της τώρα, μπορώ να πω ότι ίσως παραείναι λιπαρή. Θα έλεγα σίγουρα ότι δεν είναι κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες. Στη δική μου, που είναι μικτή, με πούδρα από πάνω είναι μια χαρά. Σε ξηρές, φαντάζομαι πως και μόνη της θα είναι εντάξει. Επίσης, παρότι είμαι πολύ ανοιχτή και πήρα την απόχρωση Νο 2, παραείναι ανοιχτή για μένα (θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι προορίζονται για την ασιατική αγορά, όπου οι γυναίκες έχουν πολύ πιο λευκή επιδερμίδα), οπότε εξισορροπώ την απόχρωση με μία λίγο πιο σκούρη πούδρα.


Εμένα μου ήρθε ως δωράκι από το εξωτερικό, οπότε δε γνωρίζω ακριβώς την τιμή της, αλλά κάνοντας μια έρευνα στο internet, είδα ότι η τιμή της είναι κάτω από 10$ (δηλαδή, περίπου 7-8 ευρώ). 

Αν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να τη βρείτε και εδώ.

Αυτά κορίτσια! Περιμένω εντυπώσεις, γνώμες, αλλά προτάσεις για bb creams που αρέσουν και μου προτείνετε να δοκιμάσω, μιας και τις έχω αγαπήσει πολύ τελευταία, αφού είναι ότι καλύτερο για καθημερινή χρήση και τελευταία έχω βαρύ πρόγραμμα τις καθημερινές :) 

Φιλιά!

2 σχόλια:

  1. φαίνεται πολύ καλή,εντάξει γενικά όλες οι bb είναι λιπαρές,πολύ καλή και η τιμή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ... όχι πάντα. Αυτή της garnier που έχω όχι μόνο δεν είναι λιπαρή, αλλά θέλει κ ενυδατική από κάτω! :) Πάντως, η συγκεκριμένη γενικά είναι ότι πιο ολοκληρωμένο έχω δει σε all in one προϊόν τέτοιου τύπου :)

      Διαγραφή