Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Crash Test: Mascaras! Ποιες χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο + review



Η μάσκαρα είναι ένα από τα αγαπημένα και άκρως απαραίτητα προϊόντα που βρίσκονται σε κάθε γυναικείο νεσεσέρ και για μένα μεγάλη αδυναμία, ενώ φροντίζω να δοκιμάζω καινούριες σε κάθε ευκαιρία! Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ (ταυτόχρονα και προσπαθώντας απελπισμένα να τις τελειώσω) τις εξής:


 Nivea-Extreme Resist (No 03, plum)
Πρόκειται για μια μάσκαρα σε μωβ χρώμα, ότι πρέπει για την άνοιξη! Υπόσχεται όγκο και 24ωρη διάρκεια, αλλά στην πραγματικότητα προσθέτει μόνο χρώμα! Προσωπικά τη χρησιμοποιώ στις κάτω βλεφαρίδες, για να δώσω έναν πιο "γλυκό" τόνο στο βλέμμα. Είναι 8 ml και κοστίζει γύρω στα 12 ευρώ, αν θυμάμαι καλά.

RILKEN cromatics-Wonderlash 
Παρότι έχει βουρτσάκι που προορίζεται για όγκο, μάλλον δίνει περισσότερο διαχωρισμό θα έλεγα. Δε θα έλεγα ότι κρατάει ιδιαίτερα την καμπύλη στις βλεφαρίδες, αλλά δεν τις ξηραίνει. Θεωρώ ότι είναι καταλληλότερη για πρωί, αλλά προσωπικά με άφησε αδιάφορη και δε θα την αγόραζα ξανά. Περιέχει 6 gr προϊόντος (ναι, καλά είδατε, γραμμάρια γράφει :P). Δε θυμάμαι την τιμή της, αλλά είναι αρκετά οικονομική.

Korres-Professional Volume (No 01, black)
Την αγάπησα! Δίνει όγκο, ωραίο διαχωρισμό, δεν ξηραίνει τις βλεφαρίδες και δεν τις βαραίνει στη δεύτερη στρώση. Δεν έχω κάτι αρνητικό να αναφέρω! Είναι από τη σειρά Volcanic Black και δε γνωρίζω αν κυκλοφορώ μεμονωμένα, καθώς την έχω από σετάκι (αν ενδιαφέρεστε, έχω post και review για το σετ εδώ). Ελπίζω να τη βρω ξανά μόνη της. Το σετ το βρίσκεται συχνά σε εκπτώσεις κάτω από 20 ευρώ. Η μάσκαρα είναι 8 ml.


Essence-2 in 1 Volume Mascara 
Έχει 2 βουρτσάκια. Με το 1ο δίνει μήκος και διαχωρισμό στις βλεφαρίδες και με το 2ο όγκο και πολύ έντονο μαύρο χρώμα. Επίσης, κρατάει απίστευτα την καμπύλη στις βλεφαρίδες. Είναι 10 ml και τη βρίσκω εξαιρετική για την τιμή της. Σίγουρα θα συνεχίσω να την αγοράζω. Κοστίζει γύρω στα 3,5 ευρώ.

Clinique-High Impact Mascara (No 01, black)
Από τις ωραιότερες μάσκαρα που έχω δοκιμάσει! Δίνει έντονο όγκο, μήκος, διαχωρισμός, αλλά και καμπυλότητα. Μπορείτε να βάλετε έως και 3 στρώσεις, για να έχετε το πλέον έντονο αποτέλεσμα, χωρίς να "κολλήσει" τις βλεφαρίδες μεταξύ τους. Η συγκεκριμένη είναι travel size και σίγουρα θέλω να αγοράσω και το full size με την πρώτη ευκαιρία. Η τιμή της είναι στα 24 ευρώ.

Lancome-Hypnose Star (midnight black)
H πλήρης απογοήτευση! Δε δίνει μήκος, δε δίνει όγκο και γενικότερα δεν κάνει τίποτα άλλο από το να προσθέτει μαύρο χρώμα. Κρίμα, για από μια τέτοια εταιρία όλες έχουμε μεγάλες προσδοκίες! Είναι και αυτή σε travel size και φυσικά δε θα αγόραζα το full, καθώς εκτός όλων των άλλων κοστίζει 25 ευρώ.

 Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές; Ποια είναι η δικιά σας αγαπημένη μάσκαρα; 


14 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει μόνο της Clinique από αυτές που αναφέρεις και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.. Είναι τέλεια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δοκιμασε την essence multi action blackest black και θα με θυμηθεις !!
    Η καλύτερη μασκαρα μεχρι στιγμης !!! την αγαπωωωωω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Θα την έχω στα υπόψη μου σίγουρα σε κάποιο ταξίδι, γιατί essence δεν έχουμε στην πόλη μου :( Σ'ευχαριστώ πολύ πάντως!

      Διαγραφή
  3. συμφωνούμε στα 3 που έχω δοκιμάσει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η blackest black από essence που έχω τώρα είναι αρκετά καλή αλλά με δυσκολεύει στο ντεμακιγιάζ,πράγμα που θεωρώ μεγάλο μείον.Έχω και μια από flormar,όγκο x5,πολύ καλή!Τις καλές τις εποχές(αχ!) έπαιρνα mac,εξαιρετικές. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ξανακούσει καλά λόγια γι'αυτή της essence και θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω! Από mac δε δοκίμασα ποτέ, γιατί άκουγα αντικρουόμενες απόψεις και το φοβόμουν :/

      Διαγραφή
  5. χμ..είμαι πιστή της Lancome εδω και χρόνια, έχω χρησιμοποιήσει την ypnose και συνεχίζω να την χρησιμοποιώ και δεν έχω κανένα πρόβλημα, είμαι αρκετά ικανοποιημένη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να έχει να κάνει με το ότι οι δικές μου βλεφαρίδες είναι ολόισιες... από lancome δοκίμασα και την doll eyes (που είναι καλύτερη από την ypnose star για μένα) και την hypnose στην καφέ αδιάβροχη εκδοχή της, που πάλι δε μου άρεσε :( Κάτι δεν κάθεται καλά με την εταιρία και τις δικές μου βλεφαρίδες μάλλον...

      Διαγραφή
  6. Ωραία ανάρτηση! Κέρδισες το πακέτο ομορφιάς Oriflame στο giveaway του blog μου
    www.vickymarple.blogspot.gr
    Θα σου στείλω και μέιλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Το είδα και έχω ενθουσιαστεί! :) Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω! Φιλιά :D

      Διαγραφή