Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Mini Haul


Μια μικρή βόλτα στα μαγαζιά μετά τη δουλειά είναι ότι πρέπει, για να φτιάξει οι διάθεσή μας! Αρχικά πήγα για το αρωματάκι, αλλά τριγυρίζοντας όλο και κάτι άλλο εντόπισα...

  • Από την Dust & Cream άρωμα τύπου "Lady million" από Paco Rabanne. Είχα αγοράσει το White Musk (δείτε την ανάρτηση εδώ) και έμεινα πολύ ευχαριστημένη και έχοντας δοκιμάσει κ αυτό, έμεινα ευχαριστημένη από τη διάρκειά του και το τίμησα.
  • Πούδρα σε μορφή κόμπακτ από την Dido (No 1). Την έχω αγοράσει πολλές φορές και είναι η αγαπημένη μου για καθημερινή χρήση. Η απόχρωση μου ταιριάζει απόλυτα, έχει μέτρια κάλυψη, ανάλαφρη υφή και κρατάει πολλές ώρες πραγματικά ματ την επιδερμίδα.
  • Μανό από την εταιρία Supreme στην απόχρωση 101, pastel fuschia. Ένα φωτεινό φούξια, όπως βλέπετε που τράβηξε κατευθείαν το βλέμμα μου.
  • Kabuki brush από την εταιρία Lily Nail art. Ήθελα καιρό να δοκιμάσω ένα τέτοιο πινέλο και το συγκεκριμένο, μιας και ήταν πολύ οικονομικό, ήταν ιδανική ευκαιρία, για να πειραματιστώ.
Πώς σας φαίνονται οι αγορές μου; Έχετε δοκιμάσει κάτι απ'αυτά;

Σας φιλώ, beauties!




14 σχόλια:

  1. Το kabuki brush αν επιτρεπεται απο που το αγορασες και ποσο?Θελω και εγω να αγορασω ενα για να κανω τη δουλεια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αγόρασα από ένα μικρό μαγαζάκι με καλλυντικά, αλλά την εταιρία αυτή την έχω δει και σε hondos center και σε μαγαζί τύπου 1 ευρώ. To πινέλο έκανε 5 ευρώ.

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία,αχ η κολόνια που λες είναι υπέροχη!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο μια φορά αγόρασα μανό της Supreme και δεν νομίζω ότι θα ξαναπάρω ποτέ! Είχε τόσο απαίσια μυρωδια και απλωνόταν τόσο χάλια! Αυτό που πήρες εσύ το δοκίμασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βρήκα σε ένα μικρό τοπικό μαγαζί με καλλυντικά, αλλά έχω άλλα 3 της ίδιας εταιρίες και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη! Στρώνουν ωραία, μυρίζουν όπως τα κλασικά μανό και μόνο μείον είναι ότι θέλουν 2-3 στρώσεις, αλλά έχουν κ καλή διάρκεια. Μάλλον έπεσες στην περίπτωση κ δε σου βγήκε καλό :/

      Διαγραφή
    2. Απ'ότι φαίνεται μάλλον ναι!!

      Διαγραφή
    3. Αυτή τη στιγμή έχω στα νύχια μου αυτό που βλέπεις εδώ και με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω φωτογραφία, για να δεις πόσο όμορφο δείχνει :)

      Διαγραφή
    4. Α! ναι, όποτε μπορέσεις.. Θα τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία λοιπόν!!
      Μπορεί αυτη τη φορά να είμαι τυχερή :)

      Διαγραφή
    5. Νομίζω πως δε θα το μετανιώσεις :)

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραια ολα!!Καλοφορετα!!!
    Τα αρωματακια Dust & Cream θελω πολυ και εγω να τα δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσουν, Ελευθερία μου! :)

      Διαγραφή
  5. Τα supreme μανό έχουν απίστευτο πινελάκι και απλώνονται τέλεια αν και πολύ οικονομικά! Καλοφόρετα ωραία όλα!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, Εύα μου! Κ συμφωνώ απόλυτα για τα Supreme :)

      Διαγραφή