Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

It's a Review! Χειροποίητα προϊόντα από το "Our Pure Soap - Oups"






Την αδυναμία μου στα χειροποίητα προϊόντα σας την έχω εκφράσει ουκ ολίγες φορές. Όταν, όμως, πρόκειται για ιδιαίτερα προσεγμένα προϊόντα με αγνά συστατικά και αποτελεσματικά η αδυναμία μου γίνεται εμμονή και καταλήγω να χρησιμοποιώ σχεδόν μόνο αυτά για την καθημερινή μου περιποίηση!


Το Our Pure Soap - "Oups" διαθέτει μια μεγάλη γκάμα χειροποίητων προϊόντων για την περιποίηση του προσώπου και του σώματος βασισμένα σε 100% φυσικά συστατικά. Γλυκερίνη, βότανα, αιθέρια έλαια, φυτικά έλαια και αλόε βέρα είναι τα συστατικά που κυριαρχούν, ενώ μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε σαπούνια προσώπου και σώματος, scrub, προϊόντα ενυδάτωσης, αλλά και να φτιάξετε το δικό σας πακετάκι επιλέγοντας είδη προσαρμοσμένα στις δικές σας ανάγκες.


Ας περάσουμε στα προϊόντα που χρησιμοποιώ εδώ και αρκετό διάστημα σε καθημερινή βάση από το Our Pure Soap - "Oups" και στις εντυπώσεις που μου έχουν αφήσει:



Χειροποίητα Σαπούνια






Στην εικόνα βλέπετε:
  • πάνω: Σοκολάτα & Βανίλια / Πορτοκάλι & Κανέλα
  • κάτω: Βανίλια, Αλόε Βέρα & Χαμομήλι / Μέντα & Λεμόνι / Grandberry



Μυρίζουν υπέροχα και πραγματικά αισθάνεστε το άρωμα του κάθε συστατικού που περιέχουν. Είναι αρκετά ενυδατικά και δεν ξηραίνουν το δέρμα, όπως τα συμβατικά σαπούνια. Επίσης, μου άρεσε ιδιαίτερα πως παρότι φυσικά προϊόντα κάνουν αρκετό αφρό, ώστε να σας βοηθούν να πετύχετε έναν καλό καθαρισμό. Τέλος, μου αρέσει πολύ το γεγονός πως κάποια από αυτά περιέχουν μικροκόκκους, κάτι που χρησιμεύει στο να γίνει μια ήπια απολέπιση στο δέρμα, αφήνοντάς το εξαιρετικά απαλό. Τα χρησιμοποιώ σε πρόσωπο και σώμα και τα λατρεύω!






Κρέμα ενυδάτωσης & Scrub για πρόσωπο και σώμα







Κρέμα προσώπου και σώματος με μαστίχα και βανίλια
Πρόκειται για μια παχύρρευστη σε υφή ενυδατική κρέμα, η οποία λόγω θερμοκρασίας βρίσκεται σε στέρεη μορφή και "λιώνει" μόλις έρθει σ επαφή με το δέρμα. Έχει ένα πολύ γλυκό και έντονο άρωμα, ενώ χρειάζεστε πραγματικά ελάχιστη ποσότητα για κάθε χρήση. Προσωπικά, την προτιμώ για χρήση στο σώμα μετά το μπάνιο, μιας και μου δίνει ενυδάτωση που διαρκεί έως και την επόμενη μέρα, αλλά και στο πρόσωπο ως κρέμα νυχτός, ώστε να θρέψει την επιδερμίδα μου. Αγαπημένη μου χρήση είναι μετά την αποτρίχωση, μιας και αφήνει το δέρμα βελούδινο!





Scrub προσώπου και σώματος με λεμόνι, πορτοκάλι και κανέλα
Ιδανική λύση για να απαλλάξετε το δέρμα σας από νεκρά κύτταρα, να καθαρίσετε τους πόρους σας, αλλά και να προετοιμάσετε το πρόσωπό σας, ώστε να απορροφήσει κάθε ωφέλιμο συστατικό της μάσκας ή της ενυδατικής κρέμας που θα εφαρμόσετε. Έχει, όπως και όλα τα προϊόντα, υπέροχη μυρωδιά, κάνει πολύ καλή απολέπιση χωρίς να τραυματίζει το δέρμα, ενώ η σύνθεσή του είναι τόσο ενυδατική, ώστε σας κάνει να αισθάνεστε πως δεν έχετε ανάγκη της ενυδατική σας!






Extra Bonus!
Όλα τα προϊόντα έρχονται πολύ προσεκτικά αμπαλαρισμένα, σε πολύ όμορφες και χαριτωμένες συσκευασίες, κάτι που τα καθιστά ιδανική επιλογή και για Χριστουγεννιάτικο δώρο!



Βρείτε τα προϊόντα στη σελίδα τους στο facebook  www.facebook.com/ourpuresoap, αλλά επικοινωνήστε και με τους υπεύθυνους στο e-mail  oups.soap@gmail.com.


Εσείς αγαπάτε τα χειροποίητα προϊόντα; Θα δοκιμάζατε κάτι από τα παραπάνω;
Σας φιλώ!




Ευχαριστώ θερμά τους υπεύθυνους της σελίδας για την αποστολή των προϊόντων, αλλά και για την εξαιρετική συνεργασία.






Xo Xo Xo !!

4 σχόλια:

  1. υπεροχες μυρωδιες θα εχουν ολα! πολυ προσεγμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά υπέροχες! Όντως είναι πολύ προσεγμένα, κάνουν εξαιρετική δουλειά οι υπεύθυνοι :)

      xx

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία φαίνονται όλα!κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα χειροποίητα!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή