Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

#Empties...






Τα δοκίμασα, τα χρησιμοποίησα μέχρι τέλους, κάποια μου άρεσαν πολύ, κάποια λιγότερο και κάποια καθόλου...

Ένα post με Empties είναι ξανά εδώ και ας περάσουμε στα προϊόντα ένα ένα και στις εντυπώσεις που μου άφησαν:



Victoria Silk Touch - Ασετόν
Ένα προϊόν σε τεράστια συσκευασία ενός λίτρου που δυσκολεύτηκα πολύ να τελειώσω, μιας και δε μου άρεσε καθόλου. Δυσκολευόμουν πολύ να αφαιρέσω ακόμη και το πιο απλό μανό, χρειαζόμουν πολύ μεγάλη ποσότητα για κάθε χρήση και μύριζε υπερβολικά έντονα. Fail επιλογή που δε θα προτιμήσω ποτέ ξανά.


Papoutsanis - Καραβάκι Αφρόλουτρο
Ένα κρεμώδες αφρόλουτρο με την κλασική και αγαπημένη σε όλους μας μυρωδιά των σαπουνιών της εταιρίας Παπουτσάνη, Κάνει αρκετό αφρό, καθαρίζει καλά και δεν αφυδατώνει το δέρμα. Αφήνει μια μυρωδιά και μια αίσθηση καθαριότητας και είναι ιδανική επιλογή για το καθημερινό σας ντουζ.


Rilken Vzoom - Extra Hold Hairspray
Μια λακ μαλλιών που αγοράζω εδώ και χρόνια, αλλά που χρησιμοποιώ μόνο σε ειδικές περιπτώσεις. Δίνει τρομερά σταθερό κράτημα, αλλά "κοκκαλώνει" όσο δεν πάει τα μαλλιά! Κολλάει πολύ, μυρίζει έντονα, αλλά είναι ιδανική επιλογή για κότσους, εάν έχετε μακριά μαλλιά και δυσκολεύεστε να τα σταθεροποιήσετε, όταν τα πιάνετε ψηλά, αλλά και σε πιο επίσημες εμφανίσεις, όπου θέλετε να έχετε άψογο κράτημα και διάρκεια στο χτένισμά σας. Μετά τη χρήση της, χρειάζονται 2-3 περάσματα στο λούσιμο, για να αισθανθείτε εντελώς καθαρά τα μαλλιά σας.


Syoss - Heat Protect, Extra Strong Hold
Μια ακόμη λακ παρόμοιας λογικής, αλλά όχι με τόσο έντονα κολλώδες αποτέλεσμα. Μυρίζει πιο ευχάριστα και ήταν αγαπημένη μου επιλογή για τις φορές που έκανα μπούκλες τα μαλλιά μου, μιας και έδινε ωραία κίνηση και μεγάλη διάρκεια στο αποτέλεσμα που κρατούσε έως και την επόμενη μέρα. Η συγκεκριμένη είναι αγορασμένη από τη Γερμανία, αλλά κυκλοφορεί και στην Ελλάδα με διαφορετικό όνομα, αλλά στην ίδια μαύρη συσκευασία με ροζ γράμματα.


Vidal - White Musk Shower Gel
Ένα αφροντούζ με εξαιρετικά ωραίο και έντονο άρωμα white musk. Το άρωμά του κατακλύζει το μπάνιο την ώρα που το χρησιμοποιείτε και μένει για αρκετή ώρα στο δέρμα σας. Πολύ ικανοποιητικό προϊόν που σίγουρα θα προτιμήσω ξανά!


Sephora - Gradual Self-tanning Lotion
Ένα αυτομαυριστικό προϊόν για σταδιακό αποτέλεσμα που χρησιμποίησα το καλοκαίρι που μας πέρασε. Εάν έχετε πολύ λευκό δέρμα, όπως εγώ, είναι πολύ καλή λύση, ώστε να δείξετε ελαφρώς πιο μαυρισμένη, χωρίς να φαίνεται ψεύτικο το αποτέλεσμα. Μυρίζει όμορφα, απορροφάται εύκολα, δεν αφήνει χρώμα σε ρούχα, σεντόνια κ.λπ. και δε δημιουργεί δυσχρωμίες ή περίεργα σημάδια. Σίγουρα θα το προτιμήσω και το επόμενο καλοκαίρι.


Care - Nail Polish Remover
Ένα ακόμα απογοητευτικό προϊόν για την αφαίρεση του βερνικιού νυχιών. Ισχύει ό,τι σας ανέφερα και για το προηγούμενο. Δεν κάνει τίποτα απολύτως και γι' αυτό δε θα το προτιμήσω ξανά.


Gillette - Venus Spa Breeze
Ένα κιτ ξυρίσματος που έκανε θραύση στην beauty κοινότητα το καλοκαίρι που πέρασε. Οι δικές μου εντυπώσεις είναι ανάμεικτες. Αρχικά να πω πως στο πακέτο περιέχεται μια ξυριστική μηχανή-λαβή της Gillette και δύο ανταλλακτικά ξυραφάκια. Η λαβή είναι εξαιρετική, έχει ένα πολύ όμορφο ζωηρό ροζ χρώμα, η ποιότητά της είναι πολύ καλή, είναι η δεύτερη της ίδιας εταιρίας που απέκτησα και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη, Τα ανταλλακτικά τώρα δε με ενθουσίασαν. Έρχονται με 2 μπάρες σαπουνιού στις άκρες τους, που υποτίθεται πως αφού βραχούν, θα κάνουν σαπουνάδα και χωρίς κάποιο επιπλέον προϊόν για αφρό, θα κάνετε το ξύρισμά σας. Η αλήθεια, όμως, είναι πως δεν κάνουν καθόλου αφρό, δεν έχουν καμιά μυρωδιά (παρότι ισχυρίζονται πως έρχονται αρωματισμένες με white tea), ενώ επιπρόσθετα εμποδίζουν τις λεπίδες να κάνουν τη δουλειά τους και δεν κόβουν σε βάθος την τρίχα παρότι είναι τρεις. Κόστιζε γύρω στα 10 ευρώ, αλλά μόνο και μόνο για τη λαβή, τα άξιζε ως προϊόν. Την επόμενη φορά θα προτιμήσω άλλα ανταλλακτικά της εταιρίας.


Bioten - Cellufight Massage Cream

Μια κρέμα κατά της κυτταρίτιδας από την αγαπημένη μας Bioten. Λειτουργεί με μασάζ, προκαλώντας θερμότητα και αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος στην περιοχή. Περιέχει guarana, θαλάσσια φύσκια και μαύρο πιπέρι, δεν έχει parabens και είναι δερματολογικά ελεγμένη. Μυρίζει σχετικά όμορφα για τέτοιου τύπου προϊόν και έχει παχύρρευστη σύσταση. Θέλει δουλειά μέχρις ότου απορροφηθεί πλήρως, κάτι που σας παρακινεί να κάνετε επιπλέον μασάζ στην περιοχή. Παρότι αναφέρει πως έχει θερμαντική δράση, προσωπικά δε μου προκαλούσε κάψιμο κατά την εφαρμογή, αλλά μετά απο συστηματική χρήση, είδα αποτελέσματα στο σώμα μου. Τη χρησιμοποιούσα σε καθημερινή βάση, σε συνδυασμό με το αντίστοιχο λάδι σώματος της ίδιας σειράς και σίγουρα είναι ένα προϊόν που θα προτιμήσω ξανά. 



Εσείς ποια προϊόντα δοκιμάσατε τελευταία; Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω; Θα χαρώ να μοιραστείτε μαζί μας τις απόψεις σας.

Σας φιλώ!



4 σχόλια:

  1. Τη λακ τη χρησιμοποιώ δέκα χρόνια τουλάχιστον για όταν ισιώνω τα μαλλιά μου και δεν την αλλάζω με τίποτα και ας είναι ακριβούτσικη... Τα ξυραφακια οκ εμένα δε μου έκαναν τρελό αφρό περισσότερο σαν τζελ δημιουργούσαν αλλά αρώμα μου άφηναν και μετά και ένιωθα γενικότερα ότι ξύριζαν μια χαρά... χιχι δεν πειράζει δεν ταιριάζουν όλα τα προϊόντα το ίδιο σε όλους... Το vidal & το καραβάκι πάντως πρέπει να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη λακ όποια τη χρησιμοποίησε, δεν την άλλαξε νομίζω κ ας έχει κ τα μείον της χιχι Όσο για τα spa breeze, άρεσαν στις πιο πολλές, αλλά εμένα δε μου έκατσαν καλά :/ Μακάρι, όπως λες, να άρεσαν όλα σε όλες μας :) Να τα δοκιμάσεις και περιμένουμε εντυπώσεις :)

      xx

      Διαγραφή
  2. Έχω εδώ και πολύ καιρό τη λακ της Rilken και δεν μου έχει κοκκαλώσει ποτέ τα μαλλιά! Μήπως έβαζες παραπάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ζηλεύω! Στα δικά μου μαλλιά είναι σαν UHU :P Ούτε να τα χτενίσω δεν μπορώ καλά καλά... Η αλήθεια είναι πως βάζω όση ποσότητα συνηθίζω να χρησιμοποιώ με οποιαδήποτε... Αλλά δίνει τρομερό αποτέλεσμα η άτιμη...

      xx

      Διαγραφή