Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Αγαπημένα Φεβρουαρίου - February Favourites!





Γεια σας!!


Πάει και ο Φεβρουάριος! Επισήμως, μπορώ να σας ευχηθώ καλό μήνα και καλή άνοιξη! :D Πολύ έντονος μήνας για μένα και ιδιαίτερα ευχάριστος μπορώ να πω :) Πάμε να δούμε τι προϊόντα μου κέντρισαν το ενδιαφέρον;


1)Rexona Deodorant, Cotton
Αποσμητικό σε μορφή σπρέι. Μυρίζει φρεσκάδα, κρατάει πραγματικά πολλές ώρες και στεγνώνει αμέσως! Μόνο μείον είναι ότι αφήνει άσπρα σημαδάκια σε σκούρα ρούχα, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα...


2)Johnsons Baby oil, Bedtime
Το απλώνω σε νωπό δέρμα μετά το μπάνιο και σκουπίζω ταμποναριστά με μια πετσέτα. Για έξτρα ενυδάτωση απλώστε και την ενυδατική σας μόλις απορροφηθεί. Πιστέψτε με, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ενυδατώσετε τα πόδια σας μετά το ξύρισμα! Extra: μυρίζει υ-πέ-ρο-χα!


3)Claire's, Metallic eye palette




Περιέχει 12 ματ σκιές (παρά το όνομα της :P) που είναι ιδανικές για καθημερινό λουκ! Δε γράφουν ιδιαίτερα έντονα, αλλά στρώνουν υπέροχα, ανακατεύονται εύκολα και είναι πολύ σταθερές, άρα ότι χρειάζομαι για καθημερινές εμφανίσεις, αλλά και για βραδινά μακιγιάζ, μιας και περιέχει και κάποια σκούρα χρώματα. Τη λατρεύω!


4) Lipstick Biolife, amethyste No 39




Υπέροχο χρώμα, με διάρκεια γύρω στις 2-3 ώρες, αλλά με άσχημη μυρωδιά... Την απόχρωσή του πάντως την αγάπησα με σκιές σε γήινους τόνους.


5)Eye pencil, GT cosmetics No 10




Μ'αυτό το μολυβάκι συνδύασα το παραπάνω κραγιόν. Το χρώμα είναι ακριβώς ίδιο και κάνει το κραγιόν ακόμα πιο σταθερό.


6) Essence, eyebrow set
Το θυμήθηκα ξανά και έχει γίνει απαραίτητο κάθε μέρα! Συνδυάζω και τις 2 αποχρώσεις και με ένα λοξό πινελάκι για eyeliner γεμίζω τα κενά στα φρύδια μου. Είναι ο λόγος που έχω δεχτεί πολλά κοπλιμέντα για τον σχηματισμό των φρυδιών μου τον τελευταίο καιρό. Δείτε πιο πολλές λεπτομέρειες  εδώ.


7) Compact powder, Dido No 1
Λεπτή υφή, μεσαία κάλυψη, φυσικό λουκ, ανάλαφρο αποτέλεσμα, ιδανική απόχρωση, οικονομική τιμή... Τι άλλο να ζητήσω;


8) Duo blush, Glamorous No 7




Πραγματικά μου έχουν χαρίσει φρεσκάδα σε όλα τα πρωινά μακιγιάζ. Είναι 2 αποχρώσεις του ροζ - μωβ που δε γράφουν ιδιαίτερα έντονα, αλλά τα συνδυάζω με bronzer και το αποτέλεσμα δείχνει πολύ φωτεινό και classy. 


9)Pen eyeliner, Beauty Line Cosmetics, in black




Το χρησιμοποίησα πολύ, αλλά δεν μπορώ να μην αναφέρω και τα κακά του!  Έχει πολύ ωραία μύτη, ιδανική για να σχηματίσετε ότι είδους γραμμή θέλετε, δε γράφει πολύ έντονα (που εμένα μου αρέσει για καθημερινή χρήση, αλλά μερικές ίσως τις απογοητεύσει αυτό), θέλει να μείνει ανάποδα για να τρέξει το προϊόν, μιας και δε βγάζει ιδιαίτερα πολύ ποσότητα και δεν είναι ιδιαίτερα σταθερό. Τώρα, θα μου πείτε γιατί μου άρεσε... Είναι πολύ εύκολο να κάνω λεπτή γραμμή με αυτό για πρωί, αφήνει ματ εφέ και το σετάρω με μαύρη σκιά, αν θέλω να διαρκέσει παραπάνω.



RANDOM FAVORITES!


1) Douwe Egberts coffe
Κυκλοφορεί σε καραμέλα, φουντούκι και βανίλια. Λατρεύω την τελευταία γεύση και τον τίμησα δεόντως ζεστό, αλλά και κρύο! Extra: υπέροχο γυάλινο βαζάκι που μπορείτε να αξιοποιήσετε, όπως θέλετε μετά!



Δε θα μπορούσε να λείπει το τραγουδάκι! Μόλις το άκουσα το λάτρεψα και από εκεί και μετά απλώς το ανέβασε κατακόρυφα τα views στο you tube! Είναι πολύ ιδιαίτερο και χαλαρωτικό, με απίστευτα ωραίους στίχους και μια έκπληξη...


Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα, λοιπόν, Ελπίζω να σας άρεσαν και περιμένω να μου πείτε και εσείς τι αγαπήσατε τον μήνα που πέρασε :D


Φιλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου