Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Top 10 αρωμάτων - Top 10 perfumes



Γεια σας!!

Αρώματα… Η μεγάλη μου αδυναμία! Το έχω σε κακό να βγαίνω από το σπίτι χωρίς άρωμα, θέλω να μυρίζω άρωμα όλη τη μέρα( φοράω ακόμα και μέσα στο σπίτι, ναι), ένα όμορφο άρωμα μπορεί να μου φτιάξει τη διάθεση. Όπως καταλαβαίνετε, έχω δοκιμάσει άπειρα, έχω φτάσει στο σημείο να αναγνωρίζω αρκετά από τα αρώματα που φοράνε ακόμα και περαστικές(!) και έχω ξοδέψει τόσα χρήματα σε αυτά, που αν τα αποταμίευα, ένα αμαξάκι θα το αγόραζα μάλλον !

Πλέον έχω βρει το άρωμα - υπογραφή μου που με χαρακτηρίζει και όλοι με αναγνωρίζουν από αυτό, για το οποίο και σας έχω μιλήσει ξανά, αλλά θα το αναφέρω και εδώ, οπότε έχω περιορίσει τις πολλές δοκιμές, πράγμα αρκετά καλό για την τσέπη μου…

Νομίζω να σας έπεισα ότι είμαι ειδήμων στον τομέα άρωμα:P

Μιας και δεν είμαι καλή στην περιγραφή των αρωμάτων και πιστεύω ότι δεν είναι και εφικτή μέσω ενός blog, σας έχω σε πίνακες τις νότες του κάθε αρώματος (όπου δεν υπάρχει μετάφραση, είναι επειδή δε βρήκα για τα συγκεκριμένα συστατικά/φυτά την ελληνική τους ερμηνεία). Επίσης, όλα είναι eau de perfume, αφού είμαι των πιο έντονων μυρωδιών.

Πάμε να δούμε τις επιλογές μου;


1)  Paco Rabanne, Lady million

                                                                                              



 
Top notes
νερολί, πικρό πορτοκάλι, βατόμουρο
Middle notes
άνθος πορτοκαλιού, αραβικό γιασεμί
Base notes
μέλι, πατσουλί



 2) Juicy Couture ( το ομώνυμο)
                                                            


Top notes
πεπόνι, μανταρίνι, φρούτα του πάθους
Middle notes
νυχτολούλουδο, πράσινο μήλο,  υάκινθος
Base notes
Άγριο τριαντάφυλλο, κρίνο, tuberose




 3) Guerlain, Idylle
                                                          

Top notes
κρίνος, lilac, peony, freesia, γιασεμί
Middle notes
βουλγαρικό τριαντάφυλλο, τριαντάφυλλο plessis robinson
Base notes
πατσουλί, white musk





 4) Burberry, The beat
                                                            

Top notes
περγαμόντο, κάρδαμο, ροζ πιπέρι
Middle notes
ceylon tea, ίρις, bluebell
Base notes
white musk, vetiver, ξύλου κέδρου





 5)Chloe (το ομώνυμο)
                                                                 

Top notes
peony, lychee, freesia
Middle notes
τριαντάφυλλο, μανόλια, muguet
Base notes
κεχριμπάρι, κέδρος





 6)Dolce & Gabbana, Light Blue
                                                                         

Top notes
granny smith apple, κέδρος Σικελίας, bluebell
Middle notes
γιασεμί, λευκό ρόδο, μπαμπού
Base notes
ξύλο κέδρου, κεχριμπάρι, μόσχος




7) Nina Ricci, Nina
                                                             

Top notes
calabrian lemon & lime
Middle notes
πέταλα peony, νυχτολούλουδο, βανίλια, μήλο
Base notes
ξύλο μηλιάς, λευκός κέδρος





 8) Lolita Lempicka (το ομώνυμο)
                                                                  

Top notes
κισσός, σπόροι γλυκάνισου
Middle notes
βιολέτα, amarise, licorice, amarena
Base notes
vetiver, tonka, βανίλια, μόσχος

  


 9) Salvatore Ferragamo, Attimo
                                                              

Notes
αχλάδι nashi, κουμκουάτ, λουλούδι λωτού






 10) Calvin Klein, Euphoria
                                                            

Top notes
ρόδι, persimmon, “lush green accord”
Middle notes
άνθος λωτού, champaca flower, μαύρη ορχιδέα
Base notes
περγαμόντο, μαύρη βιολέτα, cream accord, μαόνι



(πηγή για τις νότες των αρωμάτων: http://www.basenotes.net)

Ελπίζω να σας άρεσαν οι επιλογές μου. Περιμένω εντυπώσεις για όσα δοκιμάσατε ή θα θέλετε να δοκιμάσετε και φυσικά, προτάσεις, γιατί όσα κι αν έχω δεν τα χορταίνω τα άτιμα!

Φιλιά!

6 σχόλια: