Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Review: Vichy Purete Thermale πήλινγκ προσώπου




Το peeling προσώπου είναι από τις αγαπημένες μου "συνήθειες ομορφιάς" και έτσι, πριν καταφύγω σε σπιτικές λύσεις και D.I.Y. συνταγές, δοκίμασα διάφορα προϊόντα του εμπορίου. Το συγκεκριμένο είναι το πρώτο που αγόρασα και από τα λίγα που αγόρασα δεύτερη φορά. Δυστυχώς οι εντυπώσεις μου τη δεύτερη φορά δεν ήταν όσο καλές ήταν την πρώτη, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι άλλαξαν οι δικές μου προτιμήσεις και οι ανάγκες της επιδερμίδας μου.

Καταρχήν, να αναφέρω ότι περιέχει 75 ml προϊόντος και κοστίζει 12 ευρώ, αν θυμάμαι καλά (την πρώτη φορά που το αγόρασα κόστιζε 8 ευρώ και νομίζω πως περιείχε 100 ml...). Περιέχει βιταμίνη Ε, ιαματικό νερό της vichy, είναι υποαλλεργικό προϊόν και υποστηρίζει πως καθαρίζει σε βάθος τους πόρους. Ενδείκνυται για όλους τους τύπους επιδερμίδας, ακόμα και τις πιο ευαίσθητες.

Τι μου άρεσε: 
  • δεν ερεθίζει καθόλου το πρόσωπο
  • μυρίζει πολύ όμορφα (χαρακτηριστική μυρωδιά προϊόντων προσώπου της vichy)
  • αφήνει ενυδατωμένο το δέρμα
Τι δε μου άρεσε:
  • περιέχει λίγους κόκκους (για τα δικά μου δεδομένα, έστω), με αποτέλεσμα να μην κάνει απολέπιση στο βαθμό που το δικό μου δέρμα χρειάζεται
  • δεν είδα καμία βελτίωση στους πόρους, παρόλο που ενδείκνυται για την καταπολέμησή τους
  • περιέχει πολύ μικρή ποσότητα
Συμπερασματικά το βρίσκω κατάλληλο για πιο ευαίσθητες επιδερμίδες, όπως ήταν η δική μου την περίοδο που το αγόρασα πρώτη φορά, αφού έβγαινα από θεραπεία κατά της ακμής και το δέρμα μου ήταν ερεθισμένο. Για επιδερμίδες, όπως η δική μου τώρα που είναι μικτή με τάση ακμής, νομίζω ότι χρειάζεται κάτι πιο δραστικό.
Αν θα το αγόραζα ξανά; Ίσως, αν χρειαζόμουν κάποιο ήπιο peeling προσώπου.

Αυτά από μένα; Το έχετε δοκιμάσει εσείς; Αν ναι, τι εντυπώσεις σας άφησε; Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο προϊόν απολέπισης για το πρόσωπο;

Φιλιά!

2 σχόλια:

  1. το έχω δοκιμάσει και εγώ αλλα δεν είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη γιατί μετά ανακάλυψα κάποια καλύτερα και πιο οικονομικά :)
    φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, μπορούμε να βρούμε σε χαμηλότερες τιμές πιο αξιόλογα, έρευνα θέλει! :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή